- Forside
- Spørsmål og svar
Spørsmål og svar
Hvilken kikkert skal jeg velge?
Er du usikker på hvilken kikkert du bør velge i forhold til ditt behov, ta gjerne kontakt med oss på kontakt@kikkertbutikken.no.
Hvordan handler jeg?
For å handle trykker du på "kjøp" på det produktet eller de produktene du ønsker. Når du har de produktene du ønsker i handlekurven, går du videre til kassen. Der blir du bedt om å legge inn adresseinformasjon, fraktalternativer og betalingsalternativer. Når dette er gjort klikker du på "fullfør kjøp".
Hvilke betalingsalternativer tilbyr dere?
Vi tilbyr Klarna Checkout til våre kunder. Dette inkluderer betaling med faktura, delbetaling, visa og mastercard.
Hvorfor må jeg oppgi personnummer?
Klarnas kjøpersikkerhet gjelder mellom deg og Klarna. Formålet med Klarnas kjøpersikkerhet er at du som forbruker skal føle deg trygg når du handler i nettbutikker som samarbeider med Klarna. Les mer om dette her: https://www.klarna.com/no/kjopersikkerhet/beskrivelse
Hvor lang er leveringstiden deres?
Vanligvis er leveringstiden vår 1-3 virkedager fra din ordre er sendt. Dette kan være noe lengere inn mot juletider for eksempel.
Kan jeg returnere varene?
Du som forbruker har alltid 14 dagers full returrett og det er selvfølgelig noe vi også tilbyr alle våre kunder. Om du ønsker å returnere varen er det bare å ta kontakt med oss via kontaktskjemaet. Angrerettskjema blir forøvrig sendt til din epost som vedlegg når din ordre er blitt sendt fra oss.
Kan dere hjelpe meg med bestillingen?
Mer enn gjerne. Om du ønsker hjelp til å bestille ber vi deg ta kontakt med oss, så hjelper vi deg så godt vi kan.
Får jeg rabatt ved større ordrer?
Vi tilbyr pr dags dato kvantumsrabatter til bedriftskunder. Ta kontakt med oss for nærmere informasjon.